زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

ایرانی‌ها تاکنون چه میزان دوز واکسن کرونا زده اند؟

  • کد خبر: ۶۶۷۳۸
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
ایرانی‌ها تاکنون چه میزان دوز واکسن کرونا زده اند؟
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: بیش از ۹۰ درصد از کادر درمان واکسینه شده‌اند و ۱۰ درصد باقیمانده افرادی بودند که تازه بیمار شده بودند و نمی‌توانستند واکسن کرونا را دریافت کنند و تعدادی هم مرحله اول واکسن را دریافت کرده‌اند و هنوز نوبت مرحله دوم تزریق واکسن شان نشده است.
به گزارش شهرآرانیوز. بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۷۰۱ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲۹۰ هزار و ۳۴۷ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند.

بر همین اساس، تاکنون مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۷۶۰ هزار و ۴۸ دوز رسید.

به گفته جعفر صادق تبریزی رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، بیش از ۹۰ درصد از کادر درمان واکسینه شده‌اند و ۱۰ درصد باقیمانده افرادی بودند که تازه بیمار شده بودند و نمی‌توانستند واکسن کرونا را دریافت کنند و تعدادی هم مرحله اول واکسن را دریافت کرده‌اند و هنوز نوبت مرحله دوم تزریق واکسن شأن نشده است و تعدادی هم شاید دوست نداشته باشند این واکسن را بزنند که البته تعدادشان خیلی کم است.

وی افزود: در فاز سوم نیرو‌های مسلح، پلیس، آتش نشانی، معلمان، اساتید دانشگاهی، زندان‌ها و محافظین زندان‌ها، رانندگان تاکسی و رانندگان اتوبوس که حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر هستند واکسن خواهند زد.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->